Darmowa dostawa od 100 PLN

Najczęściej zadawane pytania - FAQ

  • Jak skontaktować się z obsługą sklepu?

Zapraszamy do kontaktu mailowego na lub telefonicznego pod numerem telefonu +48 799-340-726. Obsługa telefoniczna czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 10.00 do 18.00.

  • Jak długo trwa realizacja zamówienia?
Standardowe zamówienia ( do 25 tabliczek zapachowych ) realizujemy do 3 dni roboczych od momentu zaksiegowania płatności. Przy większych ilościach czas realizacji może wydłużyć się od 7 do 10 dni roboczych.
  • Czy można złożyć zamówienie telefonicznie?

Niestety nie. Zamówienia przyjmujemy tylko za pośrednictwem sklepu internetowego.

  • Czy można łączyć kody rabatowe w jednym zamówieniu?

To zależy od rodzaju promocji. Zazwyczaj kody rabatowe nie łączą się, co oznacza, że w jednym zamówieniu można użyć tylko jednego kodu.

  • Czy otrzymam numer przesyłki do śledzenia?

Tak. Numer przesyłki znajdziesz w wiadomości potwierdzajacej wysłanie towaru. Skopiuj go i wklej na stronie firmy kurierskiej, która ma dostarczyć Twoje zamówienie.

  • Czy trzeba założyć konto, aby sfinalizować zamówienie?

Nie. W naszym sklepie można dokonać zakupu bez konieczności zakładania konta.

  • Czy mogę dokonać zwrotu towaru bez podania przyczyny?

Tak. Możesz zwrócić towar bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.

  • Czy muszę pobrać specjalny formularz zwrotu?

Tak. Prosimy o wypełnienie poniższego wzoru i przesłanie go na nasz adres mailowy.

FORMULARZ ZWROTU

Nazwa konta lub e-mail: .......................................................................................................

Imię: .......................................................................................................................................

Nazwisko: ...............................................................................................................................

Adres: .....................................................................................................................................

Telefon: ..................................................................................................................................

Produkty, których dotyczy zwrot  ………………....................................................

…........................................................................................................................

…........................................................................................................................

…........................................................................................................................

* Przyczyna zwrotu:

.............................................................................................................................................................

.............................................................................................................................................................

.............................................................................................................................................................

..........................................................................................................................................................

Numer rachunku bankowego, na który zwrócimy należność za zamówienie:

_ _-_ _ _ _-_ _ _ _-_ _ _ _-_ _ _ _-_ _ _ _ -_ _ _ _

 

Informujemy, że przelewy zwrotne realizujemy w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zwróconego towaru.

 

 

.......................... ............................................

Data, podpis klienta

 

*  Pole nieobowiązkowe.

 

  • Czy sklep może odmówić przyjęcia zwrotu?

Tak. W przypadku uszkodzenia, lub wyraźnych śladów użytkowania produktu, sklep może odmówić przyjęcia zwrotu. Innym powodem może być także nie dotrzymanie przez Klienta terminu odesłania towaru.

  • Na jaki adres odesłać zwrot towaru?

Magia Aromatu Aleksandra Lipa
ul. J. Słowackiego 9/27,
42-217 Częstochowa.

Bardzo prosimy o zwracanie zamówień paczkami rejestrowanymi (najtańszą opcją z naszego cennika). Nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych.

  • Czy istnieje możliwość osobistego odbioru zamówienia?

Nie prowadzimy sprzedaży stacjonarnej, jednak możliwe jest wybranie opcji odbioru osobistego w punkcie sklepu. Gdy zamówienie będzie gotowe, poinformujemy Cię o tym.

  • Czy obsługujemy przesyłki zagraniczne?
Nie. Obecnie realizujemy dostawy wyłącznie na terenie Polski.


Masz więcej pytań? Zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego!

Sklep zamknięty

Sklep tymczasowo zamknięty. Przepraszamy za utrudnienia.